ח"כ מוזס: "אנחנו לא היינו צריכים את כל הבחירות האלו"

    דוד לזר No Comments on ח"כ מוזס: "אנחנו לא היינו צריכים את כל הבחירות האלו"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) העניק ח"כ מנחם אליעזר מוזס ראיון ל-TheMarker TV וערוץ הכנסת שבו הוא אמר כי "זה לא סוד שהיתה פנייה לליברמן תוציא את לפיד ונכניס את החרדים לקואליציה. אנחנו לא היינו צריכים את כל הבחירות הללו. מי שאמר שהכנסת החרדים תעלה יותר מכל מערכת בחירות היו ליברמן ופאינה קירשנבאום. התוצאה היא שגם עלה יותר וגם הלכנו לבחירות ושרפו מיליארדים".

    בהתייחסו לעלות הגבוהה של ההסכם הקואליציוני אמר ח"כ מוזס כי "אנו מאוד מרוצים מההסכמים הקואליציוניים. מתוך עלות של כ-4 מיליארד שקלים של ההסכם הקואליציוני של הליכוד עם יהדות התורה, כ-2.6 מיליארד שקלים הם להעלאת קצבאות הילדים. 82% מהסכום הזה, מיועד למי שיש לו 3 ילדים כלומר רובם חילוניים ולאוו דווקא חרדים. שאר הכסף הולך ליעדים שאנו מגדירים להשיב את הגזלה. מה ששר האוצר הקודם יאיר לפיד לקח מאיתנו מלפני שנתיים וכעת מחזירים בחזרה".

    מוזס חזר על דרישת מפלגתו לכלול בבסיס התקציב את כל הכספים המיועדים לחרדים. "אנו בקשנו מהאוצר שייקח את כל הסכום שלנו יתקצב בתוך סעיפי התקציב. גם קודם היו תקציבים אבל נערי האוצר לא רוצים לכלול אותם בבסיס התקציב כי זה מחייב אותם (מדי שנה). הטריק הוא שיתנו לנו מענקים וישמיצו אותנו".

    כמו"כ, ח"כ מוזס אמר כי "אני מרגיש לפי המאמר המפורסם אם לא נהיה תלויים זה בזה נהיה תלויים זה ליד זה. נצטרך להחזיק אחד את השני. אני מקווה שארה"ב תלחץ על בוז'י הרצוג שיכנס לממשלה לשפר את כל הסיפור עם הפלשתינים. אני מאמין שהממשלה תחזיק בוודאי שנה אפילו יותר. נמצאת כבר חבר'ה שיצטרפו לקואליציה. מאד קשה לשבת באופוזיציה. ישבתי שנתיים ואני יודע מה זה".

    "באופוזיציה אתה לא מרגיש שאתה עושה משהו אלא עובד "פול גז בניוטרל." בקואליציה שמחים. אני יודע מה היה קודם, הייתי בקואליציה והייתי סגן שר החינוך. אני יודע באופוזיציה יש  תחושת אבדון".



    0 תגובות